Film Eleştirisi - Bohemian Rhapsody





Puan: 6/10

Tür:

Biyografik, Dram

Tanıtım:

Bohemian Rhapsody, Queen grubuna, müziklerine, klişelere meydan okuyan ve kuralları yıkarak dünyanın en sevilen sanatçılarından biri haline gelen ikonik solistlerine bir saygı duruşu niteliği taşıyor. Film, simgeleşmiş şarkıları ve devrimci sesiyle grubun meteorik yükselişine, Mercury'nin yaşam tarzının kontrolden çıkması ile çıkan iç çatışmaya ve yaşamını tehdit eden hastalığına rağmen Mercury'nin rock müzik tarihinin en büyük performanslarından birinde gruba liderlik ettiği Live Aid konserinin arifesinde muzaffer birleşme sürecine yayılıyor. Bu süreçte de, her zaman bir aile gibi olan ve günümüzde dışlanmışlara, hayalperestlere ve müzikseverlere ilham vermeye devam eden bir grubun mirasını süslüyor..

Benim Görüşüm:

Film ilk defa vizyona girdiğinde arkadaşım sinemada izledi ve bana bu filmin harika olduğunu hemen izlemem gerektiğini söyledi. Arkadaşım Queen hayranıdır.

Rock müziği severim ama favori müzik türüm değil. Filmin ilk otuz dakikasını saf ve masum düşüncelerle izledim. Çin noveli okuyormuşum gibi hissettim. Her şeye diss atan olduk.a başarılı bir şarkıcının hikayesiymiş gibi başladı. Ancak filmin üçte ikisi LGBT filmi gibiydi ve izlerken midem bulandı. Kendi ilkelerime bu kadar aykırı bir filmi izleyebildiğime şimdi bile şaşırıyorum. Mercury'nin gay olduğunu bilmiyordum.

Oyunculuk, müzik, görüntü olarak ne kadar iyi olsa da konuyu beğenmediğim sürece gözümde bir değeri kalmadı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm