Anime Tavsiyesi - Maquia: When the Promised Flower Blooms




Puan: 8\10

Tür:

Dram, Fantastik

Stüdyo: P.A. Works

Tanıtım:

İorph halkı, beşeriyetten fersahlarca uzakta yaşayan; günlük olayları Hibiol denen bir kumaşa nakşeden bir topluluktur. Yüzyıllarla ifade edilen ömürleri boyunca dış görünüşlerindeki o dinçliği asla kaybetmezler.
İorphlu öksüz bir kız olan Maquia, yalnızlığın beraberinde getirdiği o melankoli duygusu eşliğinde; arkadaşlarıyla birlikte mutlu bir hayat sürdürmektedir. Ancak İorph'taki bu sukûnet ortamı Mezarte'nin istilası yüzünden allak bullak olur. İorphlu kanının bahşettiği uzun ömre gıpta ile bakan ejder süvarileri; Maquia'yı arkadaşlarından koparacak, yerinden yurdundan edecektir.

Benim Görüşüm:

Afiş beni tamamen yanlış yönlendirdi. Maquia(kadın karakter) ve Ariel(erkek karakter)'i sevgili sanmıştım ama beklediğimin tamamen aksine Maquia, Ariel'in annesiymiş.(gerçek annesi değil.)

Ayrılıkların Irkı... Çok üzücü ve yürek yakan bir tema ile başlayıp sonuna kadar dram olarak kalıyor.

Filmin ilerleyişi bir noktada hiç hoşuma gitmese de animasyon ve kurgu olarak hem orijinal hem de çok güzel bir filmdi.

Maquia çok nazik bir karakter ve yüreği geniş. İlginin ve gerçek sevginin gücüne inanıyor ve sonuna kadar verdiği kararlardan pişman olmuyor.

Filmin her sahnesi seyirciyi ağlatacak kapasiteye sahipse de ben sadece bir sahnede verilen duygu yoğunluğuna inanamadım. Kalbinizi tamamen eritecek mükemmel bir yapım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel