Anime Eleştiri - Boku no Hero Academia 4. sezon




Puan: 6\10

Tür:

Doğaüstü, Aksiyon, Okul, Shounen, Komedi

Stüdyo: Bones

Tanıtım:

Boku no Hero Academia'nın 4. sezonudur.

Benim Görüşüm:

Eleştirmeye başlamadan önce iyi yürekli bir Boku no Hero Academia hayranı olduğumu söylemek istiyorum. 2. ve 3. sezona puanım kesinlikle tam puandı ancak bu sezon...

İlk eleştirmek istediğim şey Midoriya'yı göklere çıkarmak için yazarın karakterlerini harcaması... O kadar iyi karakterler harcandı ki hala sinir oluyorum. Sasaki, Chisaki, Mirio... Yani sinirlendiğim şey bu kadar kaliteli kararkterler için olayların ilerleyişi ve yazarın senaryosu yeterli değildi. Bu karakterler çok daha iyi bir şekilde değerlendirilebilirdi. Yazar gerçekten bu karakterleri boşa harcadı ve bu sezonu izlerken onun arkasından çok söylendim.

Midoriya ne kadar çok karakteri gelişmiş gibi gözükse de bu sezon ona sinir olmadan duramadım. Özellikle Mirio'ya güçlerini teklif ettiğinde... Elektrikli testeremi hazırlayıp kapıdan çıkmak üzereydim ki en azından Mirio olgunluğunu gösterdi de beni sakinleştirebildi. Bu sezonu gerçekten beğenmedim ancak son bölüm çok iyiydi. Bu yüzden duygularım çok karıştı. Sanırım sonraki sezonu da izlerim. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel