Film Tavsiyesi - Stranger Than Fiction





Puan: 7/10

Tür:

Komedi, Fantastik, Romantik

Tanıtım:

Herkesin senin hayatının bir hikaye olduğunu biliyor. Ama ya bir hikaye, bu kez senin hayatının ta kendisi ise? Harold Crick, vasat bir IRS ajanıdır. Monoton, sıkıcı ve sürekli kendisini tekrar eden türden. Ancak bir gün tüm bunlar değişir çünkü Harold, kafasının içinde ona hayatını dikte eden bir yazarın sesini duymaya başlamıştır. Harold, bu sesi televizyonda gördüğü saygın bir yazarın sesine benzetir. Ancak hikaye ne vakit Harold’ın öleceğinden dem vurur, Harold bu hikayeyi yazanın peşine düşer. Yaşamını kurtarmak uğrunda yazardan hikayenin sonunu değiştirmesini isteyecektir. Çok geç kalmadan.

Benim Görüşüm:

Fikir gayet güzel ancak hikayeyi beğenmedim. Daha önce aynı temalı Stanley Parable adlı bir oyunu oynamıştım bu yüzden filmin odağı bana çok orijinal ve yeni gelmedi. Ama dikkatimi çekecek kadar iyiydi.

Filmin ilerlediği güzergah çok tahmin edilebilir ve defalarca işlenmiş yeni bir hayata başlama temasıydı. Film bazı kısımlarda kendini tekrar ediyor ve sıkıcılaşıyor. 

Mantık hataları ve seyircinin aklına takılan bir ton soruyla filmi bitiriyorlar. Bu sorular konu ile ilgili değil de daha çok evren hakkında oluyor.

Truman Show ya da Forest Gump gibi filmlerden hoşlananlar bu filme de bir şans verebilirler.
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm