Oyun Tavsiyesi - Finding Paradise

 


Puan: 9\10

Tür:


RPG

Yayıncı:  
Freebird Games

Tanıtım:

Dr. Rosalene ve Dr. Watts tuhaf bir işe sahiptiler: İnsanlara yaşamlarına en baştan başlamak için bir şans daha veriyorlardı... Fakat yalnızca hastalarının kafalarında.

Hastaların durumlarının ciddiyeti sebebiyle, onlar için kurguladıkları yeni yaşamları, son nefeslerini vermeden önce hatırladıkları son şey olur. Böylece, yaptıkları işlem sadece ölüm döşeğinde olan insanların yaşamlarında yapmayı diledikleri fakat yapamadıkları şeyler için uygulanır.

Finding Paradise, To the Moon serisinin ikinci bölümüdür. Bu bölümde Doktorlar , yeni hastaları olan Colin'in hayatını izleyip onun ortadan ikiye bölünmüş hayatını çözmeye çalışırken doğaya aykırı bir dileğini de yerine getirmeye çalışırlar.



Benim Görüşüm:

Freebirds'ün To the Moon oyununu oynayıp bitirdiğimde bu oyun hala yapım aşamasındaydı. Hangi yıldı hatırlamıyorum, yine de bu oyun için heyecanlandığımı hala hatırlıyorum. Oyun çıktı ama hem alacak vaktim olmadı, hem de oyunun varlığını unutup gittim. Unutmamalıydım. Mükemmel bir hikaye bu oyunda da oyuncuyu sarmalıyor. 

Ros ve Watts'ı çok sevmemin yanı sıra bu oyundaki verilmek istenen mesaj da çok etkileyiciydi. İkilinin ilişkisi sizi hem güldürüyor hem de eğlendiriyor. İlk oyunun sonunda Watts'ın ölümcül bir hastalığı olduğunu düşünmüştüm. Bu oyunun başında da onun üstünde gizem bulutları vardı. Ancak her şey açığa çıktığında endişelerimin boşuna olduğunu anladım.

Yazarlar plot twist yapmak istemişler ancak benim için bazı şeyler çok netti bu yüzden hikaye beklendiğim yönde gelişti. Beni birazcık şaşırtsaydı daha memnun olurdum.

Geliştiricileri desteklemek için sattıkları comicbook'u da aldım. Çizimleri aşırı güzel. Hemen aşağıya comicbook'dan bir sahne bırakıyorum. 

Oyun hakkında fazla spoiler vermek istemiyorum ilk oyunu oynayıp sevdiyseniz bunu da seveceğinize eminim. İlk oyun ilk başlarda bana biraz sıkıcı gelmişti ancak son sahnesi şok ediciydi. Çok uzun bir oynanışı yok. Yaklaşık 3 saat. Denemenizi öneririm.

Yeni çıkaracakları oyun (Impostor Factory) inşallah o da iyi olur.

Beni en çok şaşırtan şey oyunun müzik zenginliği. Neredeyse her sahne için yeni parçalar bestelenmiş ve hepsi de çok güzel. Sizinle özellikle sevdiğim birkaç tanesini paylaşacağım.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel