Oyun Tavsiyesi - Florence

 


Puan: 8\10

Tür:


Basit Eğlence

Yayıncı:  
Annapurna Interactive

Tanıtım:

Florence Yeoh, 25 yaşına geldiğinde kapana kısılmış gibi hisseder. Hayatı; iş, uyku ve sosyal medyada uzun zaman geçirme rutininden ibaret hale gelir. Daha sonra, günün birinde tüm dünyaya bakış açısını değiştiren, Krish adında bir çello sanatçısı ile tanışır.

Florence ve Krish'in ilişkisini, flört etmekten kavga etmeye, birbirine yardım etmekten ayrılmaya kadar tüm detaylarıyla önceden yazılmış oyun senaryoları sayesinde yaşayın. Florence, ""hayattan bir kesit"" türündeki çizgi romanlardan esinlenilerek yapılmış samimi, dobra ve kişisel bir oyundur.

Benim Görüşüm:


Genç bir kadının hayatından bir kesiti oynuyorsunuz. Sıcak, samimi ve tatlı bir oyun.

Yalnızlık, aşk ve ayrılığı kısa ve etkili bir şekilde anlatıyor. Benim oyun sürem yaklaşık 37 dakikaydı. Fiyatı bu süreye göre biraz pahalı olsa da eşsiz bir deneyim yaşamak için almayı bir düşünebilirsiniz. 

Beğendiğim ve bana unuttuğum bazı şeyleri hatırlatan bir oyundu. 

Oyun oynamayı sevmiyorsanız bile bu oyundaki deneyiminiz eminim unutulmaz olacaktır. Müzikleri de kaliteli.


Hayatta bazen rutine girdiğimizi ve hiçbir şeyden zevk almadığımızı düşünebiliriz. Ancak yapmaktan zevk aldığımız bir şey varsa hiçbir şey bizim mutlu olmamızı engelleyemez. Hayatın sınırsız renkle donatıldığını anlatan bir oyundu. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel