Stepmother 1. Bölüm


I’m Only a Stepmother, but My Daughter is Just so Cute!



1. Bölüm 


Aynada güzel bir kadının yansımasını gördüm. Onun yumuşak gümüş saçları okyanus dalgaları gibi dalgalanıyordu, ve mor gözleri ametist gibi parlıyordu. Oldukça güzel gözüküyordu, fakat aynı zamanda, gözleri keskin ve acımasız bir hava yayıyordu. Neredeyse zehirli görünüyordu.  Kötü adam (villain) için oldukça uygun bir yüz. Kadının dudakları kırmızıydı, kan kadar kırmızı, ve dudakları kısık sesle soru sormak için birbirinden ayrıldı.

“Ayna, ayna, duvardaki ayna söyle bana, bu dünyanın en güzeli kim acaba?” 

Aynanın yüzeyi dalgalanmaya başladı, sanki biri çakıl taşını göletteki suya fırlatmış gibi. Bir anda, kadının yüzü aynadan kayboldu yerine genç bir kızın yüzü belirdi.

“Herkesten en güzeli prenses, Blanche Friedkin, Majesteleri Abigail.”

Aynaya şaşkınlıkla baktım. Aynadaki kız, yüzünde beliren korkmuş ifadeye bakılırsa onu izlediğimi hissetmiş olmalı.

“Blanche...”

Blanche' nin isminin dudaklarımdan kaçmasına izin vererek aynaya yaklaştım. Prenses Blanche Friedkin, 11 yaşına sadece bu yıl giren küçük kız. Aynanın dediği gibi, kız kesinlikle çok güzeldi. Onun siyah saçları asil gecenin seması gibi dalgalanıyordu. Teni kar kadar beyazdı, ve tek bir leke yoktu. Gözleri tavşanınkiler gibiydi, kesinlikle çok şirindi. Yumuşak tombul yanakları neredeyse sıkılmak için yalvarıyordu. Şu anki yaşında çok güzeldi, fakat olgunlaştıkça sayısız evlenme teklifi alacaktı.

“Düşündüğüm gibi...”

Bang!  Tüm gücünü toplayarak önümdeki duvara yumruk attım. Bang! Bang! Daha fazla yumruk attıkça daha fazla heyecanlı oldum. 

Düşündüğüm gibi, düşündüğüm gibi, Blanche...! “Düşündüğüm gibi, Blanche tüm dünyanın en tatlısı!”

Bir kez daha, Blanche'e olan sevgimi kontrol edemedim. Bebek yüzüyle bile, hem muhteşem hem de tapılası gözüküyordu. Ayna Blanche’ yi gözlerinde gözyaşlarıyla dadısıyla konuşurken gösterdi. Bir tavşan ve bir yavru köpeğin birleşimiyle oluşan bir tatlılık...! Eğer 21. yüzyılda olsaydı, milyonların kalbini ele geçirip kolayca çocuk yıldız olabilirdi. Ahhhhh! Ne kadar sevimli olabileceğini bilemiyorum! Daha fazla enerji atmak için duvarı birkaç kere daha yumrukladım. Biraz zaman geçtikten sonra, sonunda biraz sakinleştim. Yumrularında biraz kan vardı, fakat önemli değildi. Phew, Blanche süper ultra sevimliydi bugün. Bu tapılası kızın benim kızım olduğunu düşünmek... 

İnanamadım.

Teknik olarak benim gerçek kızım değildi, fakat kan bağını umursamıyordum. Bu güzel çocuğu yaklaşık bir ay önce almıştım. Öldüğümde ve tekrar gözerimi açtığımda, kendimi, nasılsa Pamuk Prenses dünyasında buldum.

***

Benim adım Baekhap Lee, otuzlarında normal bir kadın. Herkes gibi fazla mesai yaptım, herkes gibi görünüşümden endişelendim, ve herkes gibi kiloma dikkat ettim. Sadece adımı duyarak insanlar adaşım Lily gibi açık tenli ve zayıf bir kız olduğumu düşünürdü. Fakat gerçekte bu doğru değildi. Koyu ten, kısa, tombul, fakat çekici bir kişili- ... hayır, kimi kandırıyorum ki? 

Cehennem kadar çirkindim. Ben ortalama, çirkin bir kadındım. Görünüşüm birçok sıkıntı yarattı, yine de mutlu bir hayat sürdüm. Hepsi işim sayesinde oldu.

Tasarımcılıkta bir derece aldıktan sonra, çocuk giyim firmasında bir iş buldum. Kıyafetler tasarladım, ve onların pazara girmesini izledim. Benim için çok zevkliydi. Fakat çok fazla çalışmış olmalıyım. Bir kaç yıl çok çalışmadan sonra, şirkette öğle kestirmesi sırasında öldüm. Bu muhtemelen çok çalışmanın yanında bir de diyet yaptığım içindi... Ugh, ya birini ya diğeri yapmalıydım. Her neyse öldüm ve gözlerimi bu bedende açtım.

Güzel, çekici ama zehirli bir bayanın bedeni. Kıskançlıktan çatlayacak olan Pamuk Prenses'in üvey annesi. Abigail Friedkin. Yüzüm gerçekten korkutucu gözüküyordu. Eğer daha nazik bakarsam, belki Blanche beni daha fazla sever?
Masanın diğer tarafında oturan Blanche'e bakıverdim. Birlikte mutlu küçük çay zamanı yapıyorduk. Blanche' i alıştırmak için nazikçe ağzımı açtım.

“Biraz daha rahat olmayı dene, Prenses.”

“E-evet... Bayan Abigail.”

Blanche' nin yüzü oldukça solgundu. Gözlerime bile bakamadı. Küçük ellerindeki fincan çok kötü  sallanıyordu, nasıl çayı dökmeden tutabildiğini merak ettim. Tüh, ben sadece Blanche' yle çay içerken iyi vakit geçirmek istemiştim
.
Çay vakti korkunç sessizlikle devam etti. Blanche sonunda gözlerini fincandan kaldırdı ve bana baktı. Onun büyük mavi gözleri aşırı masum gözüküyordu. Aynen minik köpek yavrusu gibi. Gözleri bana soruyor gibiydi, “Bana kızgın mısınız?”

Ahh... Çok sevimli. Kendimi kıkırdamaktan alıkoyamadım. Ona ‘tatlı anne’ bakışımı yaptığımı düşünülürse, Blanche’ nin ifadesi değişti. Onun yavru köpek gözleri hemen korkmuş tavşana döndü. İki gözü de gözyaşlarıyla doldu.

“B-bir şeyi yanlış mı yaptım?”

Ah. Tekrar bir düşününce, Abigail'in gülümseyen suratı gerçekten çok korkunçtu.  Geçen sefer aynanın karşısında gülümseyince kendim bile şaşırdım. Katil bir gülümsemeye sahip olmak böyle olmalı.  Kelimenin tam anlamıyla öldürebilecek bir gülümseme.

“Hayır, bir şey yapmadın.”

Tekrar ifadesiz surata döndüm ve içiyormuş gibi davrandım. Blanche biraz rahatlamış görünüyordu. Sadece birazcık. İki elini fincanın etrafına sardı ve çayından küçük bir yudum aldı. Ayrıca bazen bana korkmuş bir bakış attı. Blanche' nin benden korktuğu gün ışığı kadar açıktı, yardım edemedim ama üzgün hissetim. 

Hah... onun güzel saçlarına dokunmak istiyordum. Biraz örersem çok güzel olacak gibiydiler. Sonra askılı pantolon ve bir de fırfırlı bluz. Mükemmelliğin resmi olurdu. Belki mavi gözleriyle eşleşecek şekilde bir deniz manzarası? Bir denizci üstü ve küçük mavi bir kurdele...! Sağ elim beklentiyle seğirmeye başladı. Oh dostum, kesinlikle onun için bir şeyler tasarlamak istiyorum.

Blanche' ı gördüğüm her sefer, yaratıcılık fısıltısının hayattaki kükremesini hissediyorum. Ölümüme sebep olsa bile, yine de çalışmak istiyorum... kesinlikle bir ucubeyim değil mi? Tasarladığım kıyafetleri Blanche giyerse harika olur. Peki, giymesini sağlayabilirim... ama korkarım bunu taciz olarak kabul ederdi. Tam o sırada, Blanche’ın sesini duydum.

 “Ah, Bayan Abigail?”

 Hemen gerçeğe döndüm. Blanche sıradaki sözlerini çok dikkatli seçiyordu.

“Bir şey için... bana ihtiyacınız mı var? Acaba ben... bir şeyi yanlış mı yaptım?”

“Hayır. Gerçekten sadece biraz çay içmek istedim.”

Blanche hala korkmuş gibiydi. Geçmişte Abigail'in ona aslında neler yaptığını düşünürsek, bu hiç de sürpriz olmadı.  Abigail gerçekten bir arzusu vardı.  Dünyadaki en güzel kadın olmak... Onun için her şeyden önemlisi buydu. Sadece biraz güzel olduğu düşünülen hizmetçi veya köleleri kovdu.  Kalede geriye kalan kadınları ağır işlerle ve cezalarla istismar etti. Blanche, elbette, bir istisna değildi.  Abigail, kızını bir hizmetçi kadar kötüye kullanamadı, ama yine de onu birçok yönden taciz etmeyi başardı.  Blanche’ın tüm hatalarını aramak gibi.
 Ya da onun hakkında kötü söylentiler yaymak.  Ya da elbiselerini tek tek parçalamak.

Kızın ben gelmeden önce Abigail’in yanında böyle titremesi çok mantıklı geliyordu.  Bir çay partisine ev sahipliği yaptım çünkü Blanche'a daha yakın olmak istedim ama onun yerine onu daha fazla korkuttum.  Ah hayatım.  Günahlarımı nasıl telafi edip Blanche'a daha yakın olabilirim?  Bunları  düşünürken çayımdan bir yudum aldım.  Ve… çay yanlış borudan geçmeyi başardı…

“Öhö, kueehh...!

Gah! Acı! Blanche’ın yuvarlak gözleri beni öksürürken gördüğünde daha da yuvarlaklaştı.  Bana bir havlu verdi, ne yapması gerektiği konusunda kafası karışıktı.

“İ-iyi misin?  Herhangi bir yerin acıyor mu?"

İyi olduğumu göstermeye çalışmak için ellerimi salladım.  Blanche’ın endişeli yüzünü görünce kendimi suçlu hissettim.  Abigail ona çok kötü davrandığı halde kızın benim için endişeleneceğini düşünmek … Çok kibar, çok kibar!  Her nasılsa, birkaç kelimeyi söylemeyi başarabilmek için  öksürüğümü durdurdum.

“Ben-tamam.  Ben iyiyim."

"Hala hasta mısın…?"

Blanche sıkıntılı görünüyordu.  Neden bana öyle bakıyor?  Ah, bu yüzden olabilir mi?  Doğruyu söylemek gerekirse, Baekhap'ın ölmüş olması gibi, Abigail de öldü. Uyandığımda, Abigail’in cenazesi oluyordu.  Bir tabutun içinde uzanıyordum ve etrafımı saran zambaklardan neredeyse boğuluyordum.  Kafam karışıktı ve etrafa baktığımda, tek görebildiğim büyük bir odada yabancıların şok olduğuydu.

Nerede olduğumu ve neden böyle göründüğümü sormaya çalıştığım bir tiyatro yarattığımı hatırlıyorum.  İmparatorluk doktoru yakın bir ölüm deneyiminden yeni kurtulmuş olduğum için şaşkın olduğumu söyledi.  Belki de bu, Abigail’in anılarımın çok soluk olmasından kaynaklandı?  Abigail’in geçmiş anılarına sahiptim, ama hepsi paramparçaydı.  Neyse ki, bir kraliçe olarak yaşamak için ihtiyacım olan tüm bilgiye sahiptim.

Durumla başa çıktıktan sonra, uyum için elimden geleni yaptım. Ama bir sorun vardı.  Hikayenin sonuna göre, Blanche'ı zehirlenmiş bir elmayla besledim. Daha sonra da,  sıcak metal topuklu ayakkabılar giyip bir ölene dek deli gibi dans etmeye zorlanacaktım.  Ben böyle ölemem.  Böyle bir ölümden kaçınmak istersem, yapmam gereken ilk şey Blanche ile olan ilişkimi düzeltmek.  Blanche'a sessizce baktım.  

Gülümsemekten kaçınmaya çalışırken, yumuşakça konuşmak için elimden geleni yaptım.

"İyiyim.  Endişelendiğin için teşekkür ederim. Her neyse, Blanche... ”

 “E-evet ...?”

 "Her şey için üzgünüm."

 Blanche’ın gözleri bunu duyduğunda genişledi.

 “Geçmişte yaptığım tüm  tacizler için üzgünüm.  Çok pişmanım.  Bir kere ölmek benim hareketlerim üzerinde düşünmemi  sağladı. ”

Blanche garip bir yüz ifadesi yaptı. Sadece birkaç kez göz kırparak cevap verdiğini düşünürsek, çok şaşırmış görünüyordu.

“Geçmişteki tüm yaptıklarımın basit bir özürle ortadan kalkamayacağını biliyorum.  Yine de özür dilemek istiyorum. ”

Blanche bir süre suskun kaldı. Aşağıya baktım, cevabını bekliyordum.  Abigail’in yüzünün çayın üzerine yansıdığını görebiliyordum.  Öfkeli bir kedi gibi görünüyordu, ama yine de güzeldi.  Geçmiş halime hiç benzemiyordu.  Büyüleyici, neredeyse yılan gibi bir vücut.  Güzel, neredeyse fantastik gümüş saç ve mor gözler.  Boyu 170cm (5' 6 ”) idi, vücudu güzel tonda ve cildi ince bir porselen gibi pürüzsüzdü.
     
Öyle bir güzellik ki, bu dünyaya ilk geldiğim zaman bir gün boyunca aynada kendimi hayranlıkla izledim.

Kendisi zaten bu kadar güzelken neden güzel kadınlardan bu kadar çok nefret ediyordu ki?  Ve bunun gibi şirin bir çocuğa zarar vermeye çalıştığını düşünmek… Bir süre Blanche'a baktım.  Düşünceli ifadesi tıpkı bir hamster gibi sevimli ve cana yakın  görünüyordu.  Gerçekten yanaklarına sadece bir kere dokunmak istiyorum… Abigail’in sevimli kızı, ama…

Blanche'ı zaman geçtikçe daha çok seviyordum.  O sevimli...  Gerçek güç tatlılıktır!  Ah, çok hoş.  Bu benim kontrolümü kaybetmeme neden oluyor. Tatlılık gerçek adalettir!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel