Stepmother 3. Bölüm


I’m Only a Stepmother, but My Daughter is Just so Cute!




3. Bölüm 


Şaşkınlıktan ağzım bir karış açık kalmıştı. A-afedersin? Cidden Abigail'in kendisini öldürmeyi denediğini mi düşünüyordu? Geçmişte dikkat çekmek için Abigail'in çılgınca şeyler yaptığını reddedemedim, ama peşin peşin bu kadar şüphelenmek çok fazlaydı. Evet, geçmişte hastaymış gibi davrandı! Ve evet, kendisini boğmayı denedi! Ve yine evet, zehir de içti, fakat!

...Peki, sözlerimi geri alıyorum... Evet, bu sonuca varmak tamamen anlaşılabilir bir durumdu. Ben bile ondan şüphelenmeye başlamıştım. Neden Abigail' in arkasında bıraktığı pisliği temizlemek zorundayım ki? Kızgınlığıma rağmen, öfkemi geçiştirdim, geleceğimi geliştirme çabalarımın etkilenmesine izin veremezdim. “Kabul ediyorum, senin dikkatini çekmek için yaptığım... bir çift yaratıcı dalavereden suçluyum.”

“Bir çift?”

Bir kaç...

“Bir kaç?”

“N-neyse ne işte! Bu kez, sebep ben değilim.” Sakin imajımı korumak için elimden geleni yaptım.

Öyle olsa bile, adamın gözleri benim samimiyetimden şüphe duyduğunu açıkça gösteriyordu. “Ne dalavere çevirdiğin önemli değil,  arzuladığın aşkı sana veremeyeceğim.”

Soğuk suyu aptal suratına boşaltmak istedim. Daha demin ne demiştim?  Sanki ben yaptıklarımı daha itiraf edemeden önce saldırıya geçerek ilahi adalet getiriyordu. “Hepsi iyi hoş ama, bu durumda, be de sizin sevginizi çok da arzuluyor değilim.”

Bu bir şaka ya da bir alay değildi, tamamen ciddiydim. Bu şekilde davranan bir adamla artık bir şey yapmak istemiyordum. Fakat Sabelian' ın şüphe duyduğu aurası kaldı. Dürüstlükle bir kez daha konuştum. “ Yakın ölüm deneyimimden sonra, bunların hepsinin ne kadar gereksiz olduğunu fark ettim. Senin ilgini ne kadar aramam önemli değildi, senin bana verdiğin tek şey acıma oldu. Peki artık merhametini istemiyorum.” Sabelian nasıl bana karşı bir şey hissetmiyorsa, ben de ona karşı bir şey hissetmiyordum. Onun yüzüne ilk baktığımda cezbedildiğimi kabul ediyorum, fakat kişiliğiyle bunu hemen yıktı. “Benden şüpheleniyor olabilirsiniz, ancak ailemin ismiyle yalan söylemediğime yemin ederim.”

Son seferinde ailenizin adına yemin ettiğinizi hatırlıyorum.” Allah kahretsin, Abigail! Ağzıma bir parmak bal çaldıramaz mısın?!* Senin neyin var, her şey hakkında yalan söylüyorsun ?!

ÇN: Deyimin anlamı: Amacına ulaşmak için birini tatlı sözlerle bir süre oyalamak, kandırmak; umut verip ikna ederek işini yaptırmak.

Düşüncelerimi toplamak biraz zaman aldı, ve sıradaki kelimelerimi dikkatlice seçtim. “O zaman bana şunu çözün, eğer bu durumda gerçekten sizin ilginizi kazanmak isteseydim, hemen hizmetçilerden birini beni zehirlediği için suçlamaz mıydım?” Gerçek Abigail bunu kesinlikle yapardı,% 100 kendime güveniyorum. Nispeten güzel bir hizmetçi seçer ve zavallı kızın bütün ailesini sahte suç için öldürürdü. “Yine de şüphelerin hepsinin bana kayacağının farkında olarak, fail hakkında bir şey bilmediğimi söyledim. Başlangıçta birini suçlasaydım, durum benim lehime dönerdi.”

“.....” Sabelian bir şey söylemedi, fakat şüphesi de tamamen kaybolmamıştı. 
Birbirimize duyduğumuz güvensizlik hiç azalmadı. 

“Sözlerime güven duymak için yaptığınız tereddütü tamamen anlıyorum.  Ancak, onların gerçekliğini bu noktadan sonra göreceğinizi garanti ederim.  Aslında, şu anda geçmiş hatalarıma kefaret vermek için size bir teklifim var. ”

“Bir teklif?”

“Neden biz, - şu anki yüzümle gösterebileceğim en nazik gülümsemeyi gösterdim- ayrı odalarda uyumuyoruz?”

Sabelian’ın gözlerinin sadece birazcık genişlediğini görebiliyordum. Öldükten sonra hayata döndüğüm anla aynıydı. “Ayrı... odalar?”

“Evet. Ayrı odalar.” İletinin karşıya gidebilmesi için yavaşça ve anlaşılır biçimde konuştum. Ne kadar teklif Sabelian' ın yararı için gibi görünse de, onun olduğu kadar benim için de geçerliydi.

Halen, Sabelian ve ben yatağı birlikte paylaşıyorduk. Bu... beni rahatsız etti, kısaca söylemek gerekirse, selametle uyumak istedim, fakat yanımda tanımadığım biri uzandığı için gözümü bile kırpamadım. Her şeyi göz önünde bulundursak, o bir yabancıydı. Dışarıda bir çift olabilirdik, fakat içeride tanıdıktan biraz fazlasıydık.

Tanımadığım bir adamla aynı yatağı paylaşmak? Her gece stres kaynaklı karabasanla tanıştım , ve bundan bıktım. Bu yüzden... mükemmel çözümüm: yatak odalarını ayırmak. Ben mutlu olacağım, o mutlu olacak. Artısı, onun bana karşı olan ön yargılarını da yıkabilirdi.

Hala şüpheci görünüyordu. Sonsuzluk benzeri bir andan sonra, sonunda başını sallamayı başardı. “İyi. Bunun hakkındaki düzenlemeleri sonra yapacağım.”

“Harika. Oh, ve bir şey daha... daha önceki bir öneriydi, fakat şimdi bir isteğim olacak.”

“... bir istek?”

Ugh, keskin bakışlarını biraz azaltamaz mısın ? Kafasında tuhaf fikirler birikmeden önce hemen kendimi açıkladım. “Endişelenmene gerek yok, bu senin kocalık görevini yerine getirmen hakkında değil. Aksine, en  azından babalık görevinizi yerine getirmenizi istiyorum.”

“Bununla ne demek istiyorsun?” 

“Beni başka bir çocuğa gebe bırakmakla biraz bile  ilgilenmiyorsunuz, öyleyse neden zaten sahip olduğunuzun üzerinde biraz bile titremiyorsunuz?”  Sabelian neye uğradığını bilemedi. Dudaklarımdan küçük bir iç çekiş kaçtı. “Daha demin, Blanche incindiğinde, cevabınız çok soğuktu.”

“Bir doktor çağırdım, değil mi?”

“Daha da önemlisi, ilk önce onun iyi olup olmadığını sormalıydınız. 

Sabelian’ ın yüzünden bir suçluluk duygusu bile geçmedi. Ne sıra dışı bir adam. Onun bu tuhaf davranışının arkasındaki ilk varsayımım, Blanche' nin bir oğlan yerine kız olmasıydı. Fakat durum böyle görünmüyordu. Nihayetinde, gerçekten de bir erkek çocuk isteseydi, Abigail ile çoktan yatmış olurdu. Peki, yalnızca Abigail'i sevmediğinden bunu yapmaması hala mümkün gözüküyor, fakat böyle olsa bile, şimdiye kadar boşanmaması veya oğlu olan ikinci bir eş almaması çok garipti.


Ya da... şu olabilir mi? Spartalı eğitimi? Blanche'i güçlü bir kız olarak mı yetiştirmeye çalışıyordu? Bah, saçmalık. Bir kızı görmezden gelmek ve bir kıza sıkı eğitim vermek tamamen farklı şeylerdi. “O sizin kızınız. En azından onu seviyor gibi davranmalısınız.”

“Evet, haklısın. O benim çocuğum...” Oh? Sonunda beni dinliyor mu? Tüm umutlarıma rağmen, Sabelian' ın sesi kutup rüzgarları kadar soğuktu.Benim ki*, senin ki değil. Blanche’ın yetiştirilmesine ilişkin kararları ben vereceğim. ”

ÇN: Burada “It's mine.” diyor . İngilizcede It zamiri ‘o’ anlamına gelir. Cansız varlıklar ve hayvanlar için kullanılır. Normalde kızdan bahsederken ‘she’ kullanması gerekiyordu.

Ne? O (‘It')? A-az önce kendi çocuğunu bir nesne olarak mı gösterdi? Eğer gerçek Abigail bu kabulü duysaydı, sevinçten önce uçar sonra ise neşeyle dans ederdi. Hiçbir şey onu Sabelian ve Blanche arasında daha da kötüleşen ilişkiye tanıklık etmekten daha mutlu edemezdi.

Fakat bu Abigail için geçerli değildi. Bir çocuğun böyle kalpsizce boşlanmasını görmezden gelemezdim. Dişlerimi gıcırdattım ve hızlıca yerimden ayağa fırladım. Ani hareketim masanın biraz sallanmasına neden oldu ve küçük bir miktar çay döküldü. “Benim adım Abigail Friedkin. Blanche de bir Friedkin. Müdahale etmenin haklarım dahilinde olduğuna inanıyorum. ” Toplayabildiğim tüm nefret ve küçümseme ile ona kötü bir bakış attım. Sabelian bir şey söyleme zahmetinde bulunmadı.

“İsteğim aynı kalıyor.  Lütfen Prenses Blanche'ı kızınız olarak seviniz.  Bundan sonra tek başıma uyuyacağım.  Şimdi, müsaade ederseniz.” Aceleyle odayı terk ettim. Kraldan önce ayrılmak kaba bir davranış olarak düşünülür, fakat tasamın on beşi*. Tekrar, Sabelian bir şey söyleme zahmetinde bulunmadı.

ÇN: Deyimin anlamı: Umurumda değil.

* * *

“Clara, doğru duyduğuna emin misin? Kraliçe gerçekten kraldan ayrı mı uyuyor?”

“Evet, evet, Bayan Norma!”  Abigail'e hizmet eden hizmetçiler birbirleriyle sessiz bir tonda fısıldaşıyorlardı. Norma adındaki kadın güzel olarak çağrılmaktan fazlasıyla uzaktı. Oldukça uzundu, ve gaga burunluydu. Clara da  kestane saçı ve  birkaç çiliyle birlikte sadece ortalama görünüşlü bir kızdı.

Clara sesini en ketum tona kıstı. “Asıl şuna bak, bu çılgın şeyi öneren kraliçeymiş.

“Sadece şimdi neyin peşinde...?” Son birkaç günde söylentiler sarayın her yerinde uçuyordu. Tüm bunların sebebi, elbette, Kraliçe Abigail idi. Şimdilik sarayın tek konuştuğu şey oydu. Her şeyden sonra,  o öldü ve tekrar hayata geri döndü. Ve canlandıktan sonra, birbiri ardına çılgınca şeyler yapmaya devam etti.

“Neyin peşinde de ne demek? Aralarındaki ilişkinin kötü olduğunu söyleyen sen değil miydin?”  Clara kafa karışılıklığıyla sordu. Öte yandan, Norma, tedirginlikle alt dudağını ısırıyordu.

“Bu kadar basit olmasının imkanı yok, Clara. Şuraya yazıyorum, kesinlikle bir şeyler planlıyor. Her şeyden sonra hakkında konuştuğumuz kişi Kraliçe Abigail.” Norma, kraliçenin ilk saraya girdiği günden beri Abigail için çalışıyordu. Kraliçeye hizmet ettiği ilk yılda, bir haftasını dayanmak zorunda oldukları şeyler hakkında şikayet ederek geçirebilirdi.

Onun hizmetlilerine acımasız muamelesini, hizmetlilerin kıyafetleri ayan beyan ortaya koydu. Sadece asiller direk kraliyet ailesine hizmet edebilirdi, bu yüzden hizmetliler genellikle asillik rütbelerine göre giyinirlerdi. Fakat Norma ve Clara yalnızca hizmetçi üniforması giyiyorlardı. Bu da Abigail'in güzelliğe olan aşırı saplantısından kaynaklanıyordu. Uzaktan bile hoş görünürseniz direk azarlanmayı bekleyebilirdiniz. 

Bu yüzden hizmetliler onun öfkesinden kaçınmak için tekdüze üniformalar giydiler. Ayrıca makyaj ve aksesuarlar da tabuydu.

“Birinin bu kadar kolayca değişebileceğini mi düşünüyorsun? Sadece izle. Bizi azarladığı eski yöntemlere geri dönmesi çok uzun sürmeyecek. Sakın gardını indirme.” 

“Hmm, peki, dikkatli olacağım.” Clara başıyla onayladı, fakat tam olarak ikna olmuş görünmüyordu. Norma sadece iç çekti.

Abigail' in ölümünden sonra, bir çok hizmetçi yenileriyle değiştirilmişti. Zavallı Clara, yeni olanlardan olduğu için Abigail' in gerçek doğasını daha bilmiyordu.  Bu gidişle, birkaç güne kovulacaktı. Ancak Norma kıza daha fazla uyarı vermeden önce, dışarıdaki odadan bir zil çaldı.  Abigail bir hizmetçi çağırıyordu.

İkinci zili çaldırıp azarlanmaktan korkan ikisi hızlıca dışarı çıktılar. Fakat Abigail çoktan bozuk bir ruh haline girmişti. Dudaklarını bükerek önündeki masaya kötü kötü baktı. Lanet olsun. Şapa oturduk. Norma içinden küfretti. Abigail' in başka bir histeri nöbeti için kendini hazırladı.

“İkinize bir şey sormak istiyorum.”

Norma, Abigail'in ses tonundan dolayı omurgasında bir ürperti hissetti, ve yapabildiği kadar kibarca cevap vermeyi denedi. “Evet, Majesteleri?”

“Bunlardan hangisinin Blanche'e daha çok uyacağını düşünüyorsun?” Abigail üzerinde iki çift minik ayakkabı olan masayı işaret etti. Birisi geleneksel siyah mary jane stili ayakkabıydı. Diğeriyse, kedi topuklu ve siyah sevimli bir kurdeleyle süslenmiş beyaz bir ayakkabıydı.

Bunlar Blanche için miydi? Norma, bunun kızı taciz etmek için başka bir komplo olduğunu varsaydı. Muhtemelen iğneleri içine sokmayı yada buna benzer bir şey planlıyordu. Ama şu anki asıl sorun kraliçenin sorusuna nasıl cevap vereceğiydi. İkisininde Blanche gibi biri için çok şatafatlı olduğunu mu söylemeliydi yoksa...?

Norma en iyi nasıl cevap vereceğini düşünürken, Clara ılık bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.  “Bence ikisi de çok güzel.”

Norma, Clara'ya mutlak şokla baktı.  Böyle aptalca bir cevapla nasıl çıkageldi?  Kraliçe kesinlikle patlaya…!

“Değil mi? Sanırım ikisi de kesinlikle ona çok yakışırdı.” Abigail aniden aydınlandı, fakat teni tekrar hemen karardı. “Hmm... Fakat ya bunları hiç beğenmezse?”

“O zaman, neden hangisinin daha iyi olduğu seçimini prensese bırakmıyorsunuz?” 

“En iyisi bu olurdu, değil mi?” Abigail derin düşüncelere daldı. Norma, bir yandan, şokunu atlatmayı deniyordu... Aslında prensese vereceği hediye için ciddiyetle bize danışıyordu? Özellikle de yüzünde birisine suikast yapmayı düşünüyormuş gibi bir ifadeyle...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel