Oyun Tavsiyesi - Gone Home




Puan: 7.5\10

Tür:

Yürüme, Keşif, Simülasyon

Yayıncı: Fullbright

Tanıtım:

7 Haziran 1995. 01.15

Yurt dışında bir yıl geçirdikten sonra eve dönüyorsun. Ailenin seni karşılamasını bekliyorsun ama ev boş. Bir şeyler ters. Herkes nerede? Ve burada ne oldu? Gone Home'da bu gizemi tek başına çöz.


Gone Home, interaktif bir keşif simülasyonudur. Her şeyin normal gibi gözüktüğü bir evin her ayrıntısını inceleyerek orada yaşayan insanların hikâyesini keşfet. Bir ailenin geride bıraktıklarını araştır ve yaşadıkları olayları ortaya çıkar.

Benim Görüşüm:

Epic Games'den ücretsiz aldığım bir oyun daha :D Oyunu hemen indirip oynadım. Beklentimi pek karşılayamasa da kötü bir oyun değildi. Sadece ben oyunun tanıtımını okuduğumda daha farklı şeyler beklemiştim. Sanırım oyunu bitirdikten sonra yorumunuz beklentinize göre değişecetir. 

Oyunu aşırı beğenenler var. Genelde keşif simülatörlerinde alışık olduğumuz gibi bulmacalar ya da şifrelerle dolu bir oyun değil. Kilitli kapılar var ama anahtarlarını evin içinde bulabiliyorsunuz. 

Sanırım beğenmediğim şey hikayesiydi.

Hikayeyi kısaca ben özetlersem:

Siz, Kaitlin Greenbriar, 6 Haziran 1994 tarihinde bir Avrupa seyahatine çıkıyorsunuz. Siz seyahatteyken aileniz Arbol Hill'e, babanızın amcası Oscar Masan'ın yaşadığı yere, taşınıyorlar. Siz seyahate çıktığınızdan tam 1 yıl sonra eve geri dönüyorsunuz ve evde kimsenin olmadığını görüyorsunuz ve evi araştırmaya başlıyorsunuz.

Evin altını üstüne getirdikten sonra 2 şeyi anlıyorsunuz. Evin kocaman olduğunu ve asla asla dememeniz gerektiğini.

Kız kardeşiniz, Sam'in, tuttuğu günlüğü buluyorsunuz ve onun sizin hiç görmediğiniz yüzünü tanımaya başlıyorsunuz.

Bazı oyuncular sıkıcı bulabilir oyunu o yüzden herkese önermiyorum. Sadece oynarken bir hikayeyi keşfetmeyi sevenlere tavsiye edilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Manga Tavsiyesi - JoJo's Bizarre Adventure Part 1 - Phantom Blood

Oyun Tavsiyesi - Tasokare Hotel