Anime Tavsiyesi - Natsume Yuujin-chou the Movie: Ephemeral Bond



Puan: 7/10

Tür:

Shoujo, Yaşamdan Kesitler, Dram, Doğaüstü

Stüdyo: Shuka

Tanıtım:

Takashi Natsume küçüklüğünden beri başkalarının göremediklerini, yani Yokai olarak bilinen canavar ruhları görebildi. Natsume'un büyükannesi Reiko, Yokai'leri yarışmalara davet ederdi ve kaybedenler onunla bir sözleşme imzalamak zorunda kalırlardı. Sözleşmede Youkai'ler İsimlerini "Yujin-cho" (Dostlar Kitabı) ya bağlarlardı. Natsume kitabı miras aldığından beri, kendini koruması ilan eden Nyanko Sensei ile birlikte, günlerini kitaptaki isimleri sahiplerine geri vermekle uğraşıyor.

Benim Görüşüm:

Kısa bir yorum yapacak olsaydım uzun bir natsume bölümüydü der bitirirdim. Natsume Yuujinchou benim en sevdiğim serilerden biridir. Günlük hayatın sadeliği ve duygusal bir dramla harmanlanmış rahatlatıcı bir anime. Bu film için de aynısını söyleyebilirim. Ama sorun şu ki hiç ilerleme yok. Natsume serinin başından beri olgun bir çocuktu bu yüzden olayları karakter gelişimi kategorisine alamıyorum çünkü Natsume zaten gelişti. Artık gerçek aksiyon olmasını Natsume'nin hayatında bir şeylerim gerçekten değişmesini istiyorum. Zaten kaç sezonu var. Yazar seriden istediği kadar para kazandı. Artık uzatmasınlar ve bize harika bir final göstersinler. Fiilmde çok fazla animasyon hatası vardı. Hem sinir bozucuydu hem de çok belirgindi.

Ayrıca filmdeki aşağıdaki sahne aşırı sevimliydi. Film biraz sıkıcı olsa da aşağıdaki sahne sayesinde izlediğime kesinlikle değdi. 










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm