Oyun Tavsiyesi - Heavy Rain Remastered





Puan: 9/10

Yayıncı: Quantic Dream


Platform: PlayStation 4, PlayStation 3, Microsoft Windows

Seslendirme: İngilizce

Yaş Sınırı: 18+

Oyun zamanı: Yaklaşık 8-10 saat

Fiyatı: 50 TL 

Tür: 


Interactive storytelling, Aksiyon-macera oyunu

Tanıtım:


Ethan Mars için her şey mükemmeldi. Sevdiği bir karısı vardı ve iki çocuğuyla mutlu mesut yaşıyordu. Ama bir gün büyük oğlu Jason trafik kazası geçirdi ve öldü. O andan itibaren tüm hayatı altüst oldu. Shaun'un ölüm tarihinden itibaren başlayan garip origami katili bu sefer gözünü Ethan'ın diğer oğlu Shaun'un üstüne koydu. Ethan oğlunu kurtarabilecek mi?

Benim Görüşüm:

Grafikler acayip iyiydi. Hayatımda ilk defa bu kadar iyi bir Remastered oyunu oynadım. Oynanış kolay ve akıcıydı. Bir ara Fahrenheit'ı oynamıştım. O da Quantic Dream oyunuydu. Oyun gerçekten zordu. Özellikle dövüş kısmında yanlış bir tuşa bastığınız anda canınız azalıyordu ve sadece birkaç tane yanlış basma hakkınız vardı. Hala hatırlıyorum evde eşyaların uçtuğu bir sahne vardı, o kısmı geçene kadar kafayı yemiştim.

Quantic Dream'in tüm oyunlarını oynadım sayılır. Nedense oyunlarında beni sürekli rahatsız eden bir şey var. KAMERA AÇILARI. Gerçekten bazen kamerayı o kadar saçma bir yere veriyor ki normalde yapmayacağın saçma sapan hataları yapmaya başlıyorsun.[Detroit Become Human'ı da oynadım. O oyunda Kara'nın gözükmeden sınırdan geçmesi gerektiği bir sahne vardı. Şu kamera açıları yüzünden bölümü kaç kere oynadığımı hatırlamıyorum. (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ ]

Neyse... Oyunda oynanabilir 4 karakter var.  Scott, Norman, Madison ve Ethan.

Scott Shelby



Origami katilini araştıran bir özel dedektif. 

Aktör: Sam Douglas



Norman Jayden


Oyundaki FBI ajanı ama daha çok Matrix'den kaçmış bir ajan gibi bir karakter. Taktığı ARI gözlüğü manyak bir şey. Oyunu oynarken hiç böyle bir şey görmeyi beklemiyordum. Aşağıya ARI'yı kullandığı sahneyi ekledim.


Norman'ı aslında Connor'a(Detroit Become Human) benzetiyorum. Eğer iki oyunu da oynadıysanız benzerliği siz de çok kolay fark edebilirsiniz. (¬‿¬)



Doğrusunu söylemek gerekirse daha havalı bir karakter olmasını isterdim yine de seride en sevdiğim karakterlerden biri oldu.

Aktör: Leon Ockenden



Madison Paige



Aslında karakteri sevmediğim için değil, bir kadın olarak kadının cinselliğin bir simgesi olarak kullanılmasından hoşlanmıyorum. Bu karakter olmasaydı oyun benden 10 puan alabilirdi lakin bu karakterin bazı seçilebilir kararları bence oldukça yanlıştı. Klasik cüretkar Amerikan kadın karakteri(özellikle  Jean-Christophe Grangé 'ın yazdıklarından bkz: Sisle Gelen Yolcu)

Aktör:  Jacqui Ainsley



Ethan Mars 




Ethan çok azimli ve kararlı bir karakter. Ailesi için yapmayacağı şey yok. En çok bu karakteri sevdim. Tabii yaptığı şeyler sizin kararlarınıza göre şekilleniyor ve ben harika br karakter yarattım. (ღ˘⌣˘ღ)


Aktör: Pascal Langdale



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Anatomisi

Obsessive Servant 0. Bölüm

Stepmother 6. Bölüm