Film Tavsiyesi- The Greatest Showman







Puan: 9/10

IMDb: 7.6

Yıl: 2017

Yönetmen: 

Michael Gracey 

Oyuncular: 

Hugh Jackman, Michelle Williams, Zac Efron 

Tür: 

Biyografi, Müzikal, Dram

Tanıtım:

12 yaşında askerlere atıştırmalık ve kiraz rumu satarak ticarete atılan doğuştan iş adamı P.T. Barnum, 1841 yılında dünyanın daha önce duymadığı bir hayalle yola çıkar; dünyanın en muhteşem gösterisini sunmak. 

Eşinin de desteğiyle tarihin ilk sirkini kurmak için işe başlayan Barnum, dünyanın farklı yerlerinde, anomalileri ile yaşamak zorunda kalan kişileri, genç yetenekleri ve azimli girişimcileri toplar. Tarihin ilk sirki, İngiliz hükümdarı Kraliçe Victoria'nın bile izlemeye geldiği bir Avrupa turnesine uzanacak ve dünyanın show dünyası anlayışını kökünden değiştirecektir... (Beyazperde'den alınmıştır.)

Benim Görüşüm:

Filmi izleyeli aradan baya bir zaman geçmesine rağmen unutabildiğim bir değil.

Filmin yeni çıktığı zamanlarda Youtube bana Never Enough'ı önerip duruyordu. Hiç izleyesim gelmemişti o yüzden uzun bir süre izlemedim. Ama abimi dinlerken gördüğüm zaman dikkatimi çekti ve hemen izledim.

Beğendim mi? Evet, elbette!

Bir kere şarkıları çok güzel. Filmi izlerken sinemada izlemediğime bin pişman oldum.

En sevdiğim şarkıları bir listelersek:

1- This is Me



Alternatif:




2. Never Enough




3. The Greteast Show





4. A Million Dream





Alternatif:



5- Rewrite the Stars



Alternatif:



6- The Other Side





Müzikal filmleri daha önceden sevdiğimi fark etmemiştim. Eğer vizyona bu tarz bir film girerse kaçırmadan izleyeceğim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Obsessive Servant 0. Bölüm

GİS Anatomisi

Stepmother 6. Bölüm