Oyun Tavsiyesi - I was a Teenage Exocolonist


Geliştirici: Northway Games
Yayıncı: Finji 
Yayın Tarihi: 25 Ağustos 2022
Tür: RYO, Önemli Seçimler, Yaşam Simülasyonu, Deste oluşturma
Tanıtım:
İnsanlığın güneş sistemi dışındaki ilk kolonisinde büyümek, mucize, tehlike ve güzelliklerle dolu yeni bir dünyada dolaşabilmek anlamına geliyor. Vahşi doğanın keyfini çıkar, ders çalış, âşık ol, tuhaf yaratıklar keşfet ve hareketlerinin sonuçlarıyla yüzleş. Seçimlerin, arkadaşlarının hayatlarını ve koloninin kaderini doğrudan etkileyecek. Nasıl bir dünyanın yaratılmasına yardımcı olacaksın? Sefasını sürecek kadar hayatta kalabilecek misin? Neden bunu daha önce de yaptığını hatırlıyorsun?

Benim eleştirim:

Oyunu indirdiğim anda bitirdiğimi söyleyebilirim. Oyunun rengarenk dünyasına girdikten sonra zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Daima yaşam simülasyonu oyunlarını sevmişimdir ve bu oyun türünün sevenleri çok rahat bir şekilde bu oyuna bağlanacaklardır.

Oyunun artıları olduğu kadar eksileri de var. Ancak genel yorumumum kesinlikle denenmesi gerektiği üzerine. Oyunun sadece renklerine ve çizimlerine bakarak lgbt pozitif bir oyun olduğunu anlayabiliyoruz. Ayrıca bunu anlayabilmek için de binlerce oyun oynamanızı gerek yok. Oyunun ilk sahnesinde baş karakteri cinsiyetsiz yapabiliyorsunuz o oyun büyük ihtimalle lgbt pozitiftir.

Oyun bir yaşam simülasyonu olsa da çok bir strateji gerekmiyor. İstediğiniz dogrultuda ilerleyip istediğiniz kişiyle flört edebiliyorsunuz. Ancak oyun bazı seçimler konusunda çok sert ve kendi karakterlerini öldürmekten çekinmiyor bu yüzden yaptığınız seçimlerin sonuçlarını kabul etmeniz gerekecek. 

Sanırım 4 ya da 5 saat sürüyor oyunu ilk kez bitirmek. Oyun bittikten sonra size sınırsız olasılıklardan bahsediyor ama ben tekrar oynamak istemedim. Benim için bir kere yeterliydi.

Kart oyunu kısmı ise hiç zor değil. Çok eğlenceli de değil. Yani kart oyunu kısmını kapatırsanız çok bir şey kaybetmezsiniz. 

Oyunun başlangıcında birkaç karakter ilgimi çekmişti ancak oyunun sonlarına doğru yeni eklenen karakterleri daha çekici buldum. Güzel bir deneyimdi. 😏😈🐱🌟



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Histolojisi

Böbrek Anatomisi/Fizyolojisi/Hastalıkları

Film Eleştirisi - Hush