Oyun Tavsiyesi - Twisted Wonderland


Puan: 8\10

Tür: 

Episodik, Görsel Roman, Kart Oyunu, Ritim Oyunu

Yayıncı:  Aniplex

Tanıtım:

Belki de "kötü adamlar" göründüğünden daha fazlasıdır...

 Sihirli bir ayna tarafından, sizinkinden tamamen farklı bir dünya olan Twisted Wonderland'e çağrıldığınızda, prestijli bir gizemli akademi olan Night Raven College'a geldiniz.

 Gidecek başka bir yeriniz olmadığı için maskeli müdürün misafirperverliğini kabul ediyor ve eve dönüş yolunu aramaya başlıyorsunuz.

 Bu okulun öğrencilerinin beceriksiz oldukları kadar yetenekli olduklarını da hemen fark ediyorsunuz - çekişme ve rekabet günün değişmez düzeni.

 Onlarla çalışabilecek ve sonunda geldiğiniz yerden geri dönebilecek misiniz?

 Ve bu öğrencilerin kötü kalplerinde hangi sırlar yatıyor?

Benim Görüşüm:

Uzun zamandır bloga tavsiye postu atmadığımın farkındayım. Bu oyunla geri dönüş yapmak istedim.

Oyunun çıkış gününü sabırsızlıkla bekliyordum ve ön indirme açılır açılmaz indirdim.

Beğendim mi?

Hem de çok. 

Karakterleri orijinal ve hikaye baya sürükleyici.

Bu tarz visual novelleri sevmeme rağmen genelde oynamamamın sebebi piyasadaki çoğu oyunda saçma ve sıkıcı romantizm olması. Karakterlere baglanamam.

Bu oyun otome oyunu değil. Aklınızda bir şey canlanması için oyunu Persona oyunlarına benzetebilirim. Karakterlerin bir şeyleri farketmelerini sağlayan yabancı bir karakteri oynuyorsunuz ama daha çok olaylar sizden bağımsız ilerliyor. Siz daha çok yok gibisiniz.

Şu anda hala 1. bölümü bitiremedim. Ama karakter tasarımından tutun oynanışa kadar her şeyi beğendim. Böyle basit zaman geçirmelik bir oyuna ihtiyacım vardı.



Sanırım Vil yada Leona main olacağım. XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Histolojisi

Böbrek Anatomisi/Fizyolojisi/Hastalıkları

Film Eleştirisi - Hush