Dizi Tavsiyesi - Arcane

 


Puan: 10/10

Tür:

Steampunk, Aksiyon, Dram

Tanıtım:

Piltover ve Zaun kentleri arasındaki sert çatışmanın ortasında iki kız kardeş, büyülü teknolojiler ve birbirine zıt inanışlar arasındaki savaşın karşı cephelerindedir.

Benim Görüşüm:

Dizinin afişlerini üniversitemin reklam panolarında defalarca görmüştüm. Ancak sınavlar ve okullar derken hiç izleme fırsatım olmamıştı. Sonunda izleyebildim ve şunu söyleyebilirim ki gerçekten çok beğendim. 

LoL oynamam ve oyun karakteriyle ilgili neredeyse hiç bilgim yoktu. Ancak bu diziyi izlerken araştırmak ve oyunun evreniyle ilgili daha çok şey öğrenmek istedim.

Hikaye, kurgu, animasyon, karakterler ve müzikler hepsi de mükemmeldi. Daha fazlasını beklememiştim zaten. Her bölüm sonunda sonrakini açmak için sabırsızlanıyordum ancak çok meşgül olduğum için bir haftada bitirebildim. 

Her karakteri sevdiğimi söyleyemem ancak o kadar sürükleyiciydi ki sevmediğim her şeyi görmezden gelebildim. 

Tavsiyemdir.

(Jinx kızım... Sana söyleyecek laf bulamıyorum)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİS Histolojisi

Böbrek Anatomisi/Fizyolojisi/Hastalıkları

Film Eleştirisi - Hush